Mesti geram nak ambil buah kat atas pokok yang tinggi tu kan ?

Cara paling senang
nak kait buah dari
pokok yang tinggi
TANPA RASA LENGUH LENGAN

Anda mesti malas nak kait buah

sebab masalah masalah seperti ini kan ?

❌ Batang pengait sedia ada terlalu berat dan tak cukup panjang

❌ Tak boleh dilaraskan menyebabkan susah nak simpan dan dibawa kemana mana

❌ Boleh mengambil buah sahaja kerana mempunyai satu bilah mata

❌ Terlalu panjang pula akan meyebabkan batang pengait mudah melentur

❌ Bilah mata berkarat dan tumpul

Dahla sakit kepala dongak ke atas lama lama sebab pokok tinggi,

susah nak capai,

ambil masa lama pulak nak bagi buah jatuh.

Terus batalkan niat nak makan buah mangga masak ranum tu .

 

JANGAN MACAM TU

Sekarang semuanya mudah !

 

Semua masalah tadi dapat diselesaikan dengan

PENGAIT BUAH MODEN LERICO

Lepasni siap boleh buat jeruk mangga bagi bagi kat jiran lagi .

Jom tengok kehebatan Pengait buah moden Lerico

KELEBIHAN PENGAIT BUAH MODEN LERICO

Lengan anda dah tak lenguh lenguh lepasni sebab anda hanya memerlukan daya tarikan yang sedikit untuk memastikan buah terpisah dari tangkainya berbanding dengan penggunaan pengait buah biasa.

SANGAT MUDAH KAN ?

Apa Kata Pengguna 

PENGAIT BUAH MODEN LERICO

Berita Baik Untuk Anda Jika Anda Dapatkan Sekarang !!

DAH BERIBU UNIT TERJUAL !

Sekarang Hanya RM239.00 

RM 157.00 Sahaja
RM 157.00 Sahaja

+ 1 SET PENGAIT BUAH MODEN
+ 3 BILAH KEPALA PENGAIT
+ PERCUMA PENGHANTARAN

Sila klik button Order Pengait Buah Moden Lerico di bawah untuk tempahan sekarang.

©2021 | Ownered By Kedairumah